Kampioenswedstrijd Fortissimo 2

Geplaatst 06-03-2016

Geplaatst door Mathieu van Leeuwen

Kampioenswedstrijd Fortissimo 2 - laatste wedstrijd zaalseizoen selectie 1 + 2 S15/16

Wanneer: 12 maart 2016

Aanvangstijd: 15.10 uur

Waar: Sporthal De Oever

Zaterdag 12 maart kun je vanaf ’s ochtends vroeg tot ’s avonds laat vermaken in sporthal De Oever met diverse belangrijke (kampioens-)wedstrijden. Met als afsluiting de Apres Ski Party in onze nieuwe kantine.

De zaalcompetitie seizoen 15/16 nadert haar einde en Fortissimo 2 sluit de zaalcompetitie af met een ware thriller. Fortissimo 2 staat met nog één wedstrijd op het programma, 1 punt voor op directe concurrent Fiducia 2. Laat de laatste zaalwedstrijd van de competitie nu precies eindigen in een onderling duel tussen Fortissimo 2 en Fiducia 2! Beide ploegen zullen dus samen gaan uitmaken wie kampioen wordt in reserve 3e klasse O.

Fiducia 2 moet winnen om het kampioenschap binnen te halen, waar Fortissimo 2 voldoende heeft aan een gelijk spel.

Na Fortissimo 2 volgt de wedstrijd Fortissimo 1 tegen Fiducia 1, waar Fiducia 1 bij een overwinning zich tot kampioen kan laten kronen in 3e klasse G. Fortissimo 1 wil dit natuurlijk niet laten gebeuren en zal er alles aan doen om dit te voorkomen.

Fortissimo 1 kan vrij uit spelen, want voor het vlaggeschip van Fortissimo staat niks meer op het spel, maar natuurlijk wel de sportieve eer.

Aanvangstijd Fortissimo 1: 16.35 uur.

We gaan ervoor om de volle 4 punten voor de selectie Fortissimo in De Oever te houden.

Tot 12 maart 2016 om 15.10 uur, we hopen op een grote opkomst en jullie aanmoedigingen!

Selectie Fortissimo 1 en 2