A PHP Error was encountered

Andre Arendse nieuwe hoofdtrainer Fortissimo 1

Geplaatst 02-03-2016

Geplaatst door

In verband met het vertrek van Joris Houweling als hoofdtrainer van Fortissimo is de TC gezamenlijk met het bestuur op zoek gegaan naar een nieuwe hoofdtrainer. Er is inmiddels een principe overeenkomst bereikt met Andre Arendse om deze rol met ingang van volgend seizoen te gaan vervullen. Er zal een con tract worden afgesloten met Andre voor een periode van drie jaar tot en met het seizoen 2018/2019.
Daarnaast is Andre berei​d gevonden om ook tijdens het tweede deel van de veldcompetitie de functie van hoofdtrainer te vervullen. Dit was noodzakelijk vanwege het vervroegde vertrek van Joris Houweling.
Met Andre Arendse heeft Fortissimo nu een hoofdtrainer uit de eigen gelederen. Andre is lid van de vereniging en heeft in het verleden al meerdere seizoenen diverse teams getraind en gecoached. Tot en met vorig seizoen was Andre nog de trainer/coach van de A1.
Het bestuur en de TC zijn blij met het feit dat nu reeds een nieuwe hoofdtrainer is gevonden voor de selectie en dat geldt uiteraard ook voor het feitdat Andre bereid is om reeds vanaf de tweede helft van de veldcompetitie de rol van hoofdtrainer op te pakken.

• Anne Leseman
  • Frans van Rooijen