Frank Visscher 25 jaar lid

Geplaatst 16-02-2016

Geplaatst door Jennifer Regts

Woensdagavond, eindelijk geen korfbal en lekker met je vriendin op de bank! Tot daar ineens twee afgevaardigden van het bestuur voor de deur stonden.
Frank Visscher, hij staat bekend als een actief lid, spelen, training geven, sponsorcommissie, spelcommissie, hij draagt op meerdere vlakken zijn steentje bij.
Frank heeft zijn vriendin ook op de club leren kennen. Ze hebben zelfs samen nog één jaar in het tweede gespeeld.

Marije zat afgelopen woensdag dan ook in ons complot. Frank wilde graag afspreken met één van zijn goede vrienden, uiteraard ook leren kennen via de club!
Maar nee, Marije wilde toch echt even een avondje met zn tweeën. Half 8 ging de deurbel, Frank deed ietwat geirriteerd open, weer zo'n verkoper aan de deur?!
Toen hij ons zag dacht hij dat we toevallig in de buurt waren. Hij had geen idee op 1 februari 2016 al 25 jaar lid te zijn van Fortissimo en dat dit de reden was van ons bezoek.

Als klein jongetje werd hij door een vriendje meegenomen naar IJsselstein om hier te korfballen waar hij de afgelopen 25 jaar niet meer mee is gestopt.
Frank doorliep de meeste selectieteams en speelt momenteel, na een uitstapje, weer in onze selectie. Woensdagavond werden er gezellig herinneringen opgehaald van de afgelopen jaren.
Trainingskampen, kampioenschappen, degradaties, trainers, teamgenoten van alles kwam voorbij. Als meest leuke herinnert Frank zich het jaar dat hij als 'broekie' voor het eerst lid werd van de selectie. Samen met zijn broer en vele andere ervaren spelers mocht hij ineens 'echt' meedoen.

Frank is al 25 jaar een zeer gewaardeerd lid van onze vereniging. We hopen dan ook dat hij nog lang lid blijft en zich blijft inzetten voor onze vereniging.

Namens het bestuur,
Jennifer en Nadine