Fortissimo D1 KAMPIOEN!!!

Geplaatst 20-02-2016

Geplaatst door Kitty van Houten

Na op het veld ongeslagen kampioen te zijn geworden in de 1e klasse, begonnen we in november aan de zaalcompetitie in een beduidend zwaardere poule.
Onze eerste wedstrijd (tegen Wageningen) ging helaas in de allerlaatste seconde net verloren.
Daarna begonnen we aan een reeks van zeer spannende wedstrijden, die wij allemaal met 'maar liefst' één punt verschil wisten te winnen.
De eerste wedstrijd van 2016, de return tegen Wageningen, moesten wij dus winnen om bovenin mee te blijven draaien.
Door heel hard werken en zeer goed uitverdedigen lukte dit met ...... één punt verschil!
Hierna gingen wij onze wedstrijden iets makkelijker winnen.
Doordat Wageningen onverwachts punten liet liggen, konden wij bij winst zaterdag 13 februari al kampioen worden tegen TZ, die ook nog kans op het kampioenschap had.
We wonnen met 12-6 en waren KAMPIOEN! Onze kracht is dat we echt als team spelen, heel goed kunnen verdedigen, zeer sterk uitverdedigen en dat IEDEREEN kan scoren en dit ook doet!!!
Door ziekte en open dagen hebben wij Ilse en Kelly (uit de D2) heel hard nodig gehad en voor ons gevoel horen ze echt bij de D1.
Meiden: "Super bedankt!"
Nu komt de volgende uitdaging, want op het veld zijn wij ingedeeld in de Hoofdklasse!!!
Wij zien dit als een heel groot compliment en gaan hiervan genieten en natuurlijk heel veel leren.

Onze kampioenen: Joep/Twan/Max/Xavi
                             Lieke/Sara/Gwen/Kayla/Kayleigh/Ilse/Kelly