Behaalde successen van de sponsorcommissie in de afgelopen maanden

Geplaatst 13-02-2016

Geplaatst door Frankvis

Behaalde successen van de sponsorcommissie in de afgelopen maanden

Met een trots gevoel kunnen wij jullie mededelen dat de sponsorcommissie de afgelopen maanden de volgende nieuwe sponsors hebben mogen contracteren. Nogmaals wensen wij de sponsors welkom bij onze vereniging.

Andre van Haaften, speler van senioren 3
Dankzij een bijdrage van Andre zijn er bidons ter beschikking gesteld aan diverse teams van Fortissimo, dit in samenwerking met Terberg uit Benschop.

Verbree
Garage Verbree die de voormalige garage Swart heeft overgenomen heeft voor de komende drie jaar in een reclamebord geïnvesteerd.

Richard Jansen, vader van Tess uit de D2
Richard Jansen gaat de komende drie jaar een bord sponsoren via zijn bedrijf RISA Support.

Van Ekeris tweewielers
Van Ekeris, bekend van de IJsselsteinse Toertocht, is ook voor de komende drie jaar een contract aangegaan in de vorm van een reclamebord.

Mercedes Benz Sponsorplan
Hoe mooi en ook een voorbeeld misschien voor andere leden is de sponsoring die we hebben behaald met Mercedes Benz. Dankzij David Bontrop heeft Mercedes Benz een eenmalige bijdrage aan Fortissimo geschonken.

Fysiotherapie Groene Biezen
Wij zijn erg blij met de wekelijkse ondersteuning in de vorm van fysiotherapie voor onze selectie. Daarnaast heeft de  Groene Biezen ook nog een reclamebord gesponsord.

RABO Bank
Helaas heeft de RABO bank besloten om de sponsoring aan Fortissimo miv het volgend seizoen te beëindigen. De bank gaat zich meer focussen op een beperkt aantal verenigingen. Voor die verenigingen die buiten de boot vallen is de RABO Clubkas campagne gestart. Middels een stemronde kunnen de leden een stem uitbrengen op hun favoriete vereniging. Iedereen die een rekening heeft bij de RABO bank kan zich aanmelden als lid. Dit heeft geen enkele verplichting tot gevolg. Wel krijg je dan de mogelijkheid om mee te stemmen. Afgelopen jaar deden 11.000 leden mee, met een totaal aan prijzengeld van 70.000 euro, te verdelen over 170 verenigingen. Fortissimo ontving in 2015  375 euro, in 2014 was dat nog 498 euro.
Heb je een rekening meld je aan als lid en stem mee voor jouw favoriete club Fortissimo !  Voor vragen kan je altijd de penningmeester benaderen.

Zijn we nu klaar? Nee! Samen met jullie gaan we door!
De sponsorcommissie gaat onverminderd door met het zoeken naar nieuwe sponsoren. De hulp van onze leden is daarbij van harte welkom. Alleen samen kunnen we de klus klaren. Ideeën en suggesties zijn van harte welkom.  Het streven is nog steeds om het veld vol te hangen met reclameborden.

Met vriendelijke groeten,

De sponsorcommissie