A PHP Error was encountered

Invoering DWF: Scheidsrechters

Geplaatst 04-01-2016

Geplaatst door

Beste scheidsrechters en spelers van de junioren en senioren,

Sinds 1 januari zal het digitaal wedstrijdformulier beschikbaar worden gemaakt voor de wedstrijden in het breedtekorfbal bij de B, C, en D-jeugd. Dat betekend dat één ieder die wedstrijden fluit in deze categorieën vanaf dit moment de wedstrijd digitaal kan gaan vastleggen. Vanaf 1 februari a.s. is dit verplicht, waarna ook de E en F wedstrijden direct aan de beurt zijn. Om de overgang zo soepel mogelijk te laten verlopen, willen wij iedereen vragen de sportlink app te downloaden en te installeren vanuit de Google playstore of de appstore. Dat kan via deze link: http://sportlinked.nl/. Heb je geen iOS of android besturingssysteem, maar bijvoorbeeld een windowsphone (of helemaal geen smartphone)? Meld je dan bij Matthijs (m.p.vlasveld@gmail.com).
Als de app eenmaal geïnstalleerd is, kan je jezelf registreren door op het knopje "registreren" te drukken. Gebruik voor het registreren het e-mail adres dat bekend is bij de ledenadministratie. Doe je dit niet, kan je account niet goed worden aangemaakt en werkt de app dus niet! Als je twijfelt over welk e-mail adres bekend is, als je het helemaal niet meer weet of je e-mail is veranderd, geef dit dan zo snel mogelijk door aan Grada (via leden@live.nl)

Na registratie zal je in eerste instantie alleen je eigen wedstrijden terug vinden. Vanaf de 1e week van januari kunnen wij de scheidsrechters in sportlink zetten en gaan we dit ook doen. In het begin werkt de app voor een scheidsrechter hetzelfde als voor een speler. Een verdere handleiding van de app kan gevonden worden in de bijlage. Voor vragen over het scheidsrechtersgedeelte van de app kunnen jullie contact opnemen met Matthijs. Overige vragen kunnen gericht worden aan Mark ter Horst. In de bijlage vinden jullie een handleiding over hoe de app werkt.

Het kan voorkomen dat je in januari de app nog niet kan gebruiken omdat het thuis- of uitteam de app nog niet gebruikt. Vanuit de TC wordt het gebruik van de app in ieder geval vanaf dag 1 gestimuleerd. Wij willen hetzelfde doen bij de scheidsrechters.

Om onnodige moeilijkheden te voorkomen, vragen wij jullie ook om wijzigingen wat betreft het fluiten ten alle tijden door te geven. Op die manier kunnen wij de scheidsrechters tijdig wijzigen, zodat dit op de zaterdagen zoveel mogelijk klopt (en dat scheelt een hoop gedoe). Inmiddels zijn de scheidsrechters voor de B, C en D-jeugd wedstrijden ingevoerd in sportlink. Deze moeten jullie ook in de app kunnen zien.

Voor vragen kunnen jullie contact met mij opnemen.

Groetjes,

Matthijs