Bestuurlijk Natuurlijk

Geplaatst 16-11-2015

Geplaatst door Nadine Arendse

Bestuurlijk natuurlijk, uiteraard beginnen we dan met de opening van de nieuwe sporthal!
Afgelopen zaterdag speelde onze selectie voor het eerst haar wedstrijden in de Oever. We hebben met z'n alle lang uitgekeken naar deze nieuwe hal, die aan onze kantie vast zit, en daar is hij dan!
Onze voorzitter heeft ons allen afgelopen zaterdag al veel sportief plezier gewenst in deze hal.
Donderdag 26 november opent de gemeente deze hal officieel met een feest voor genodigden.
Het bestuur van Fortissimo is aan het kijken naar een wedstrijd/activiteit om de opening van de hal op een latere datum met Fortissimo te vieren.
Deze nieuwe hal had er nooit gekomen met behulp van een hele hoop vrijwilligers die bereid waren de handen uit de mouwen te steken. De verbouwing van de kantine is nog in volle gang en gelukkig zien we ook daar dat er flink wat mensen zijn die bereid zijn te helpen. Wat is er de afgelopen weken hard gewerkt door heel veel mensen! Wij willen jullie daarvoor heel hartelijk danken.
Ondanks dat we hier heel blij mee zijn, hebben we ook op veel belangrijke punten in de verenging tekort aan vrijwilligers. Het heeft al een aantal keren op de site gestaan, maar bij deze nogmaals de oproep om eens na te denken wat je kunt en wilt doen! Met elk klein taakje dat je op je wilt nemen zijn we al heel blij!

• Marli Heil