A PHP Error was encountered

Filename: plugins/user.php

Line Number: 358

Korfbalmasterz: Haal nu je gratis spelregelbewijs! | Nieuws | KV Fortissimo

Korfbalmasterz: Haal nu je gratis spelregelbewijs!

Geplaatst 24-08-2015

Geplaatst door

Sinds dit jaar is de KNKV bezig met een pilot voor alle verenigingen in Nederland waarbij iedereen boven de 14 jaar de kans krijgt om hun spelregelbewijs te halen. Net zoals bij voetbal en handbal wil nu ook de KNKV alle spelers voorzien van een volwaardig spelregelbewijs. De pilot is nu afgerond en de KNKV zal vanaf 1 September Korfbalmasterz opstarten waarbij iedereen die lid is de kans krijgt dit bewijs te halen. De KNKV is druk bezig dit bewijs te verplichten voor iedereen vanaf 14 jaar (2e jaars B – Jeugd)  en die wedstrijden spelen in competitieverband. Dit zal over een paar jaar doorgezet worden.

Dat wilt zeggen dat de Korfbalmasterz nu nog niet verplicht is voor alle spelers vanaf 14 jaar. Echter willen wij benadrukken dat de KNKV het bewijs dit jaar nog gratis kan aanbieden, zij weten niet hoe dit volgend jaar gaat zijn. De scheidsrechterscommissie drukt alle spelers op het hart om dit jaar te proberen dit bewijs te halen.

De scheidsrechtercommissie is erg te spreken over deze ontwikkeling en gaat vanaf dit jaar Korfbalmasterz in hun cursus voegen zodat de scheidsrechters extra goed voorbereid zijn op het zelfstandig fluiten. Iedereen die dus de scheidsrechterscursus gaat volgen zal dit bewijs er automatisch bij gaan krijgen.

Korfbalmasterz.nl is een online cursus waarbij leden zelfstandig en in hun eigen tijd het bewijs kunnen halen, meer uitleg is te vinden op de website www.korfbalmasterz.nl of via de scheidsrechterscommissie: scheidsrechterscoordinator@kvfortissimo.nl

Ieder lid kan vanaf 1 September een activatiecode aanvragen waarmee zij zelf de cursus kunnen afronden. De code is aan te vragen bij Matthijs of via bovengenoemde mail.

Dus wacht niet langer en ga 1 September meteen van start! Zo heb je dit bewijs in ieder geval op zak en haal je misschien nog wat ver weggezakte regels op.

Namens de src,

Tycho Konings