Jeugdtoernooi Fortissimo

Geplaatst 03-07-2017

Geplaatst door Annelies van Schaik

Ja, je leest het goed. Zaterdag 26 augustus organiseert Fortissimo zijn eigen jeugdtoernooi. Het programma is zo goed als rond. Al onze jeugdteams mogen er aan mee doen en dat is een behoorlijke uitdaging, allemaal op ons eigen veld. Noteer deze datum alvast in je agenda. Om 9.30 uur gaan we beginnen met onze D-teams, de C1 en de F1. Zo rond 11.30 gaan de E - teams starten en ook de C2/C3. Rond 14.00 zullen onze B - teams in aktie gaan komen en tenslotte rond 16.00 uu starten de A - teams. Zoals het er nu uitziet worden er 118 wedstrijden gespeeld door 68 teams en dat zijn ongeveer 600 spelers. Kortom een hele uitdaging voor ons, we hebben dan ook veel vrijwilligers nodig. Wij hopen dat iedereen zijn steentje wil bijdragen, door bijvoorbeeld een wedstrijdje te fluiten etc. Ook kunnen we de hulp van veel ouders gebruiken, denk hierbij aan ondersteuning in de kantine. Of het bijhouden van de standen. Dat hoeft echt niet de hele dag. Als iedereen zich aanmeldt om 2 uurtjes te helpen dan klaren we de klus en hopen we op een geweldig toernooi voor iedereen. Wij hebben er in elk geval ontzettend veel zin in.

De toernooicommissie

PS. Er is nog ruimte voor 1 A - team 2e klasse, 1 A - team 4e klasse, en 2 F- teams op ons toernooi. Het zou mooi zijn als dit de komende weken nog ingevuld zou kunnen worden.

• Rick de Kuijer