Kroesbeker gaat naar Fulco, Annelies en dochters

Geplaatst 29-06-2017

Geplaatst door Guus Langemeijer

Kroesbeker gaat naar Fulco, Annelies en dochters.

Jaarlijks wordt op de jaarvergadering de kroesbeker uitgereikt aan degene die zich op een of ander manier verdienstelijk heeft gemaakt voor de vereniging. Degene die deze beker in enig jaar ontvangt bepaalt zelf aan wie de beker het volgend jaar wordt uitgereikt. Afgelopen jaar waren het de zaalcommissarissen die de beker kregen toebedeeld, dit jaar viel aan Wil van Doorn de eer ten deel om als afgevaardigde van de zaalcommissarissen de beker uit te reiken.
De gelukkigen waren Fulco, Annelies en dochters voor het vele werk wat zij al jaren voor de vereniging doen. Wil noemt ze de stille krachten achter de schermen die gevraagd en ongevraagd hun steentje bijdragen aan het goed laten functioneren van de vele taken in onze vereniging.
Waar Annelies druk met haar TC taken bezig is, niet voor iedereen zichtbaar, staat Fulco wat meer in de picture als scheidsrechter op het veld. Daarnaast  is Fulco actief in de dartcommissie, bij de Vrienden van Fortissimo en draaien zij samen als het nodig is een bardienst. Dochter Nicole is actief in de sponsorcommissie en sinds kort ook in de spellencommissie van het kamp. Silvy assisteert waar nodig is. Zo zie je maar, een familie waar de vereniging een prominente plaats inneemt in de dagelijkse beslommerigen.
Omdat zowel Wil als Fulco en Annelies niet op de jaarvergadering aanwezig konden zijn, is Wil samen met Guus namens het bestuur daags na de jaarvergadering op bezoek geweest bij hen thuis.
Wij hopen nog vele jaren van hun diensten gebruik te mogen maken.

Namens de zaalcomissarissen,
Wil van Doorn