Supporters gezocht

Geplaatst 30-05-2017

Geplaatst door Guus Langemeijer

SUPPORTERS GEZOCHT

Wederom moet ons eerste team een beslissingswedstrijd spelen om te kunnen promoveren naar de 2e klasse.
Was het een paar maanden geleden geen probleem om in grote getale naar Rotterdam af te reizen, helaas ligt het nu wat anders.

Het betreft de zaterdag voor Pinksteren, veel leden gaan dan op kamp.
Daarnaast zijn nogal wat leden een weekendje weg, het pinksterweekend leent zich daar bij uitstek voor.

Maar het kan toch niet zo zijn dat de Fortissimo spelers het zonder de zo vertrouwde aanhang moeten doen.
Vooral in deze wedstrijd is dit een extra stimulans, het geeft hen net dat extra zetje !

Vandaar deze oproep aan alle leden, ouders en bekenden die Fortissimo een warm hart toe dragen een gaatje vrij te houden in de agenda.
Laten we met zo veel mogelijk mensen als een blok achter onze spelers gaan staan.

Zojuist plaats en tijdstip ontvangen van het KNKV.
De wedstrijd wordt zaterdag 3 juni om 15.30 uur bij Dalto gespeeld !

Zegt het voort, zegt het voort.

Het Bestuur.

• Rick de Kuijer